KOORDINÁTOR/KA AKCÍ

08/08/2024

Hledáme zkušeného/ou Koordinátora/ku akcí, který/á si převezme organizaci třídenní mezinárodní konferenci konající se v polovině října 2024 v Praze. Tento člověk bude mít na starosti nejen koordinaci celé akce, ale také koordinaci práce dalších členů organizačního týmu. Spousta aktivit je již v procesu, takže hledáme někoho, kdo převezme celkový dohled nad organizací akce a také samozřejmě bude řešit vše potřebné přímo na místě.

Náplň pozice:

  • Plánování a koordinace všech aspektů konference
  • Komunikace s dodavateli, partnery a účastníky
  • Správa rozpočtu a zajištění efektivního využití finančních prostředků
  • Řešení logistiky, včetně dopravy a ubytování pro hosty
  • Zajištění technické podpory a produkční dohled na místě
  • Dohled nad přípravou prostor a jejich úklidem po akci
  • Řešení neočekávaných situací a problémů
  • Účast na reportingu po skončení akce

Požadujeme:

  • Prokazatelnou zkušenost s organizací podobných akcí
  • Schopnost rychlé orientace v novém prostředí a ve svěřené agendě
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Schopnost pracovat pod tlakem a řešit problémy operativně
  • Znalost angličtiny na vysoké úrovni (další jazyky výhodou)
  • Flexibilitu a ochotu pracovat i mimo standardní pracovní dobu
  • Kreativní přístup a schopnost samostatně se rozhodovat
  • Znalost trhu a kontaktů v oboru event managementu

Nabízíme:

  • Spolupráci na 3 měsíce a odhadem 30 hodin týdně
  • Měsíční odměnu 40 000 Kč
  • Možnost podílet se na významné mezinárodní akci
  • Dynamické a kreativní pracovní prostředí
  • Příležitost k osobnímu a profesnímu růstu

Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail klara.veverka@informedsociety.cz

Těšíme se na vaši odpověď!