Hledáme zkušeného/ou Koordinátora/ku akcí, který/á si převezme organizaci třídenní mezinárodní konferenci konající se v polovině října 2024 v Praze. Tento člověk bude mít na starosti nejen koordinaci celé akce, ale také koordinaci práce dalších členů organizačního týmu. Spousta aktivit je již v procesu, takže hledáme někoho, kdo převezme celkový dohled nad organizací akce a také samozřejmě bude řešit vše potřebné přímo na místě.
Náplň pozice:
- Plánování a koordinace všech aspektů konference
- Komunikace s dodavateli, partnery a účastníky
- Správa rozpočtu a zajištění efektivního využití finančních prostředků
- Řešení logistiky, včetně dopravy a ubytování pro hosty
- Zajištění technické podpory a produkční dohled na místě
- Dohled nad přípravou prostor a jejich úklidem po akci
- Řešení neočekávaných situací a problémů
- Účast na reportingu po skončení akce
Požadujeme:
- Prokazatelnou zkušenost s organizací podobných akcí
- Schopnost rychlé orientace v novém prostředí a ve svěřené agendě
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Schopnost pracovat pod tlakem a řešit problémy operativně
- Znalost angličtiny na vysoké úrovni (další jazyky výhodou)
- Flexibilitu a ochotu pracovat i mimo standardní pracovní dobu
- Kreativní přístup a schopnost samostatně se rozhodovat
- Znalost trhu a kontaktů v oboru event managementu
Nabízíme:
- Spolupráci na 3 měsíce a odhadem 30 hodin týdně
- Měsíční odměnu 40 000 Kč
- Možnost podílet se na významné mezinárodní akci
- Dynamické a kreativní pracovní prostředí
- Příležitost k osobnímu a profesnímu růstu
Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail klara.veverka@informedsociety.cz
Těšíme se na vaši odpověď!